تزریق دوز سوم واکسن کرونا در مراکز توانبخشی مراقبتی بهزیستی در سراسر کشور

بخشنامه آغاز یا تداوم دوز تقویتی واکسن کووید ۱۹ برای تمامی افراد مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی مراقبتی، از سوی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور به مدیران کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ این بخشنامه با توجه به بخشنامه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص هماهنگی جهت آغاز واکسیناسیون دوز بوستر واکسن کووید۱۹ در افراد مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی مراقبتی خطاب به معاونت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی؛ از سوی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور به مدیران کل استانی ابلاغ شده است.

در این بخشنامه از مدیران کل بهزیستی استان ها خواسته شده تا در خصوص هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی جهت آغاز یا تداوم واکسیناسیون دوز تقویتی واکسن کووید۱۹ جهت تمامی افراد مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی مراقبتی و سایر مددجویانی که شش ماه از تزریق دوز دوم واکسن آنها گذشته است؛ دستور اقدام عاجل را صادر کنند.

همچنین مدیران کل استانی موظف هستند بر موضوع مذکور نظارت مستقیم داشته باشند و گزارش اقدامات را برای کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی ارسال کنند.  

کد خبر 45697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =