پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ‏ریزی

دکتر وحید قبادی دانا به مناسبت فرا رسیدن روز ملی آمار و برنامه ‏ریزی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

در عصرحاضر که بدرستی عصر اطلاعات نامیده شده، بهره ‏مندی از تکنیک‏ها و  فرایند نظام مند علوم آماری، از عوامل مهم سیاستگذاری و تدوین نقشه راه در همه مقیاس‏های خرد و کلان و یکی از شاخص‏های ارزیابی توسعه پایدار کشورها محسوب می گردد. علم آمار با صرفه جویی در هزینه ها، زمان و منابع انسانی، عملیاتی شدن و اجرای طرح‏های کوچک و بزرگ توسعه ای کشور را تسهیل می نماید.

اول آبان ماه که بعنوان "روز ملی آمار و برنامه ‏ریزی" نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تا ضمن تاکید بر سهم علوم آمار در پیشبرد اهداف توسعه ای جوامع، به باز تعریف وظایف خود برای انطباق با سطح تحولات جامعه و به خدمت گرفتن ابزارهای نیرومند این علم برای رفع نیازهای آحاد مردم، معیشت و تقویت سلامت اجتماعی کشور بپردازیم.

سازمان بهزیستی کشور بعنوان متولی سلامت اجتماعی و اصلی ترین نهاد دولتی در حوزه رفاه اجتماعی، ضمن تاکید بر سهم علوم آمار و ابزارهای نیرومند آن در پیشبرد و تحقق اهداف و ماموریت‏های محوله، گسترش و تقویت ضریب نفوذ خدمات در اقصی نقاط کشور، تثبیت و تقویت نظام سلامت و ارتقاء معیشت و رفاه اجتماعی، با نگاهی حرفه‏ای در ایجاد زیرساخت‏های تولید آمارهای دقیق، صحیح و ترویج و تثبیت فرهنگ تحلیل آماری و بیان واقعیت‏های موجود و ترسیم وضعیت مطلوب تلاش می نماید.

ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن "روز ملی آمار و برنامه ‏ریزی" به همه تلاشگران و فعالان عرصه آمار و برنامه ‏ریزی در سراسر کشور و قدردانی از تلاش‏های مؤثر همکاران فعال در حوزه آمار، برنامه ‏ریزی و فناوری سازمان، موفقیت روزافزون همگان را در مسیر توسعه، پویایی و تحقق اهداف عالیه سازمان از خداوند منان مسألت می نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 45330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =