ارتقای عدالت اجتماعی  با طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی/«سامانه دانش آموزی بهزیستی» راه اندازی می شود

در آستانه سال تحصیلی جدید؛معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تصویب و اجرای طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،دکتر حبیب الله مسعودی فرید با اعلام این خبر گفت:این طرح به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و ارتقای عدالت اجتماعی؛ مصوب و اجرایی شده است.

وی افزود:این حمایت ها شامل کمک هزینه های تحصیلی و تشویقی،تأمین تجهیزات آموزشی از قبیل نوشت افزار و...،خدمات آموزشی و مشاوره تحصیلی و... هستند و در این بخش از همکاری مؤسسات آموزشی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت می کنند؛ بهره مند شده ایم و در همین زمینه از همکاری سایر موسسات آموزشی استقبال می کنیم.

مسعودی فرید با اشاره به سایر خدمات ارائه شده در این طرح گفت:آموزش مهارت های زندگی با تکیه بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی و همچنین آموزش سواد فضای مجازی(با توجه به وضعیت کنونی و استفاده دانش آموزان از فضای مجازی)به عنوان یکی از اولویت های ما در این طرح همه جانبه،مورد تأکید است.

وی همچنین غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از برنامه های فرهنگی،ورزشی،علمی،قرآنی و برگزاری اردوهای دانش آموزی، را به عنوان خدمات دیگر این طرح برای تحت پوشش قرار دادن سایر جنبه های زندگی دانش آموزی معرفی کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:تمامی اطلاعات دانش آموزان در سامانه ای با عنوان «سامانه دانش آموزی» بارگزاری خواهد شد و به عنوان پلتفرم مورد نیاز سازمان بهزیستی برای تجمیع نیاز سنجی ها و اقدامات سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با انجام و استمرار این اقدمات و به دنبال اقدامات گذشته سازمان بهزیستی؛ به ارتقای کیفیت زندگی تمامی دانش آموزان تحت پوشش معاونت های مختلف سازمان بهزیستی کمک کنیم.

کد خبر 43417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =