بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از خبرگزاری ایلنا در روز خبرنگار

رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار در بازدید از خبرگزاری ایلنا کار خبرنگاری را شغلی سخت برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از نتایج فعالیت‌های خبری و گردش آزاد اطلاعات، شفافیت است ما نیز در بهزیستی تمرکز ویژه‌ای به این مهم داشته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار از خبرگزاری ایلنا بازدید کرد و ضمن قدردانی برای انعکاس فعالیت‌های سازمان بهزیستی کشور و جامعه مددجویی اعم از معلولین، سالمندان، بیماران روانی مزمن، فرزندان فاقد سرپرست موثر و زنان سرپرست خانوار در این خبرگزاری، گفت: تقریبا ۲۰ سال از فعالیت ایلنا می‌گذرد و با توجه به اینکه ایلنا، خبرگزاری کار است و با جامعه کارگری و اقشار مستضعف جامعه بیشتر سروکار دارد قرابت‌هایی بین سازمان بهزیستی کشور و این خبرگزاری وجود دارد بطوری که هر دو به نوعی از لایه‌های خاموش جامعه و افرادی که از مظلومترین و محبوب‌ترین بندگان خدا هستند، نمایندگی می‌کنند. حال چه جامعه مولد کشور کارگری باشد و چه جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور اعم از مستمری‌بگیران، خانوار دارای فرد معلول و ... .

رئیس سازمان بهزیستی کشور، کار خبرنگاری را شغلی سخت برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از نتایج فعالیت‌های خبری و گردش آزاد اطلاعات، شفافیت است ما نیز در سازمان بهزیستی کشور در چند سال اخیر تمرکز ویژه‌ای به این مهم داشته‌ایم؛ این در حالی است که یکی از ابزارهای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد، گردش آزاد اطلاعات و فعالیت‌های آزادانه خبری است و سربازان عرصه مبارزه با فساد ایجاد شفافیت خود خبرنگاران هستند.

وی با بیان اینکه ایلنا نزدیکترین خبرگزاری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و همچنین خبرنگاران شهید محیط زیست ایسنا و ایرنا، تصریح کرد: برای اهالی رسانه که در شرایط سخت در کنار مردم هستند آرزوی سلامتی داریم. امروز نیز علی‌رغم شرایط کرونایی وضعیت قرمز و فاصله اجتماعی موفق شدیم به همراه همکاران اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل برای قدردانی به خبرگزاری ایلنا آمدیم.

سازمان بهزیستی کشور جزء حوزه‌های موفق وزارت رفاه بود/ دکتر قبادی‌دانا نگاه معیوب به بهزیستی را اصلاح کرد

در ادامه «مسعود حیدری» مدیرعامل خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، گفت: در ابتدای مسئولیت شما در سازمان بهزیستی کشور فکر نمی‌کردیم سرعت تحولات جدی باشد؛ چراکه یکی از دلایل نارضایتی مددجویان، به توقعاتی که از سازمان بهزیستی وجود داشت برمی‌گشت که یا برآورده نمی‌شد یا با سختی و کندی پیش می‌رفت ولی در آخرین جلسه با وزیر رفاه براساس گزارش ارائه شده، سازمان بهزیستی کشور جزء چند حوزه موفق بود که اقدامات بزرگی را در کمک به مددجویان تحت پوشش خود داشته است. 

مدیرعامل خبرگزاری کار ایران(ایلنا) با بیان اینکه بهزیستی نهادی اجتماعی است، عنوان کرد: تلاش شما (دکتر قبادی دانا) نگاه انتقادی به بهزیستی وجود داشت را اصلاح کرد.

یادآوری می‌شود؛ در این بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور تابلو نقاشی‌ اثر "آیسان تقوی" فرد دارای معلولیت و همچنین تابلوی فرمایش مقام معظم رهبری را به مدیرعامل خبرگزاری کار ایران(ایلنا) اهداء کرد. 

در این دیدار گفتگوی تفصیلی رئیس سازمان بهزیستی با خبرنگاران خبرگزاری ایلنا انجام شد که توسط این خبرگزاری متعاقبا منتشر خواهد شد.

کد خبر 41436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =