پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت روز ملی فیزیوتراپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت روز ملی فیزیوتراپی پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

معلولان جسمی حرکتی پر جمعیت ترین گروه افراد دارای معلولیت هستند که اقدامات لازم توانبخشی و بازتوانی ایشان مستلزم شناسایی و ارزیابی دقیق آسیب ها، محدودیت های عملکردی و انطباق سطح خدمات توانبخشی با نیازهای آنان می باشد که این مهم با دانش و تجربه ارزنده همکاران فیزیوتراپ محقق می شود.

حرفه فیزیوتراپی تکمیل کننده چرخه پیچیده درمان و توانبخشی است که توسط فیزیوتراپیست های صبور و متخصص برای بهبود کیفیت زندگی توان خواهان انجام می شود.

با تقدیر از تلاش مستمر و موثر فیزیوتراپیست های شاغل در مراکز تحت مدیریت و نظارت بهزیستی که دانش و تخصص خود را با علم مددکاری درآمیخته اند تا تکمیل کننده چرخه‌ ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران موقت حسی و حرکتی باشند، فرا رسیدن دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی را به محضر ایشان تبریک می گویم.

نامگذاری روزی در تقویم مناسبت های ملی به نام روز فیزیوتراپی،، نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت و اطمینان از توان علمی و مهارت فنی فیزیوتراپیست ها در تسکین آلام بیماران و توانبخشی توان خواهان می باشد.

 اینجانب در کنار همه توان خواهانی که با بهره گیری از دانش متخصصین و کارشناسان فیزیوتراپی توان تازه ای یافته اند، سلامتی، سعادتمندی و موفقیت روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 40781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =