تدارک ویژه برنامه های جشن های دهه کرامت از سوی سازمان بهزیستی در بستر فضای مجازی

مسعودی فرید با اشاره به تدارک جشن های دهه کرامت ویژه کودکان و نوجوانان گفت: این جشن ها در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

دکتر «حبیب الله مسعودی فرید»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک جشن های اعیاد رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشن ها ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور بیان کرد: زمان برگزاری این جشن ها روز دختر همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) ،روز ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ و نیز همزمان با میلاد امام رضا(ع) ویژه پسران در روز اول تیر ماه ۱۴۰۰ برپا می شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این جشن ها گفت: شرکت در جشن ها و مراسم در درون خانه ها انجام می شود و علاقه مندان برای مشارکت در این جشن ها از طریق بستر فضای مجازی( اسکای روم) می توانند در این مراسم های جشن حضور یابند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خاطر نشان کرد: قرائت قرآن کریم، جمع خوانی دختران، تدوین کلیپ مرتبط حداکثر سه دقیقه با کیفیت قابل ارایه در فضای مجازی، قرائت دلنوشته( کلیپ زنده)، اجرای سرود( زنده یا کلیپ)، اجرای نمایش(کلیپ) و فعالیت های ابتکاری بخشی از برنامه های این سازمان به مناسبت ایام دهه کرامت است.

دکتر مسعودی فرید گفت: موضوعات در نظر گرفته شده برای تدارک این برنامه ها،  داستان‌ها و روایات باید مرتبط با  امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) باشد و لازم است، در فرآیند برگزاری جشن های کشوری اعیاد رضوی اطلاع رسانی به جامعه هدف با انجام هماهنگی های لازم جهت تهیه محتوا برای پخش در مراسم مجازی صورت گیرد. 

کد خبر 37580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =