پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی به مناسبت روز اکرام و تکریم خیرین

رئیس سازمان بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روز اکرام و تکریم خیرین پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) روز «اکرام و تکریم خیرین» نامگذاری شده است.

این مناسبت سراسر خیر و برکت فرصت مغتنمی است تا قدردان خدمات نیکوکاران، خیرین و مؤسسات خیریه این مرز و بوم باشیم که همه ایام با حضور پر برکت خویش نوع دوستی و مهربانی را گسترش دادند و تسکینی شدند بر آلام نیازمندان.  

هم اینک که جامعه ما در مسیر ناهموار و پر فراز و فرود تحریم های ظالمانه دشمنان، فشار مضاعف اقتصادی و معیشتی و شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است، عبور پر افتخار از چالش های ایجاد شده
جزء با همراهی نیکوکارانی که مهروزی و کرامت را در هم آمیخته اند، میسر نمی شود.

نیکوکارانی که در کنار خدمات تخصصی و حمایتی سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد دولتی متولی رفاه و سلامت اجتماعی کشور، توانبخشی، قادرسازی، بازپروری را به جامعه هدف هدیه می دهند.

توفیق خدمت به محرومین و اشاعه فرهنگ نیکوکاری و خیرخواهی موهبتی است که نصیب نیکان می شود تا صدقه جاریه و باقیات الصالحاتی باشد برای ایشان در سرای باقی.

اینجانب ضمن گرامی داشت و تبریک این مناسبت محضر همه خیرین نیک اندیش، بعنوان شرکای کاری و بازوان توانمند بهزیستی، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه ایزدمنان مسألت می نمایم.  

دکتر وحید قبادی دانا 
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 35322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =