سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد به منظور «ارائه خدمات مشاوره ژنتیک برای ۳۴۰۰۰ خانواده دارای دومعلول و بیشتر تحت پوشش سازمان بهزیستی و ثبت شده در سامانه ارمغان بهزیستی(۲۳۰۰۰خانواده توسط خدمات سیاری و ۱۱۰۰۰ خانواده بصورت مراجعه به مراکز مشاوره ژنتیک) در محدوده ۳۱ استان و انجام آزمایش های سایتوژنتیک، متابولیک و بیوشیمیایی بر اساس تشخیص پزشک مشاور ژنتیک» از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام نماید.

با عنایت به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به مدت ۵روز کاری از انتشار آخرین آگهی در جراید کثیرالانتشار به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir  مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات و بارگذاری آن اقدام نمایند. نحوه دریافت اسناد و تحویل آن و محل برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات مرتبط با شماره تلفن    ۹-۶۶۷۰۲۰۰۱  داخلی ۲۴۹۱ تماس حاصل نمایند.

نام و نشانی مناقصه گر:سازمان بهزیستی کشور به آدرس تهران خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر) ساختمان ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور.

نوع خدمات : ارائه خدمات مشاوره ژنتیک.

محل برگزاری مناقصه : سازمان بهزیستی کشور- طبقه چهارم -دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع  ؛ به آدرس تهران خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر).

زمان برگزاری مناقصه: ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به اطلاع متقاضیان خواهد  رسید.

*اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار(سازمان بهزیستی کشور) جهت کسب اطلاعات بیشتر :۶۶۷۶۰۸۲۷ .

*اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس  ۴۱۹۳۴-۰۲۱

*دفتر ثبت نام سامانه تدارک الکترونیکی دولت :۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸.

کد خبر 30410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =