تاکید بر فعالیت بیشتر بهزیستی استان‌ها در حوزه قرآن و عترت

اولین جلسه شورای عالی قرآن بهزیستی کشور با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور با هدف استفاده از ظرفیت‌های فکری، توانمندی‌ها و تجربیات نخبگان قرآن کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، اولین جلسه شورای عالی قرآن بهزیستی کشور با حضور دکتر «قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین «حمید محمدی» دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، «سید منتظر شبر» مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از داوران و قاریان بین‌المللی با هدف استفاده از ظرفیت‌های فکری، توانمندی‌ها و تجربیات نخبگان قرآن کشور برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر استفاده زیربنایی از مفاهیم قرآن و عترت، گفت: ایم مهم باید در تمامی فعالیت‌های سازمانی سازی و جاری باشد و یکی از مصادیق توانمندسازی، توانمندسازی روحی و معنوی برای مددجویان است.

وی، تاکید کرد: ما باید از قالب مسابقات صرف در انجام فعالیت قرآنی خارج شویم ولی از آن غفلت نکنیم بلکه به عنوان امری انگیزشی، آن را در حوزه ترویج قرآن در ابعاد مختلف تلقی کنیم و از شعارها گذر کنیم و به سمت اجرا و عملیاتی کردن شعارهای انقلاب در این زمینه بپردازیم و درخصوص این نوع فعالیت‌ها برنامه اقدام و عمل داشته باشیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان، یادآور شد: ساختار و نیروی انسانی در این شورا باید تقویت شود. این در حالی است که پیش‌تر قرآن و عترت، سرلوحه برنامه‌های اصلی در حوزه اجتماعی است و حال باید جایگاهی برای فعالیت در حوزه قرآن و عترت در بهزیستی استان‌ها ایجاد شود. فعالیت سازمانی بسیار گسترده است و بهزیستی به تنهایی، قادر به انجام مسئولیت‌ها نیست و باید از پتانسیل مجموعه‌ دیگر در این حوزه بهره‌مند شود که این مهم برای برنامه‌های قرآن و عترت نیز ساری و جاری است و امیدواریم در قالب تفاهمنامه با ارگان‌های دیگر این نوع فعالیت را در بهزیستی افزایش دهیم.

کد خبر 28823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =