واریز کمک هزینه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی به حساب ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی آسیب دیده از کرونا +فیلم

دکتر وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز مبلغ ۳۰میلیارد تو مان به حساب یکصد هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در چارچوب حمایت های معیشتی موردی و با کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر قبادی دانا با اعلام این خبر گفت:در شرایطی که مردم عزیز کشورمان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، به حول و قوه الهی و با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ مبلغ ۳۰۰هزار تومان بر روی کارت بانکی یکصدهزار خانوار نیازمند تحت پوشش خدمات بهزیستی شارژ می شود.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ تا امشب به حساب مددجویان واریز می شود، گفت:این مبلغ که به عنوان کمک هزینه معیشت موردی و به تشخیص مددکاران عزیز استان ها برای خانوارهای منتخب در نظر گرفته شده است، برای ۷۰هزار خانوار دارای عضو معلول و ۳۰هزار خانوار زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور، واریز می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشورگفت:خانوارهای مستمری بگیر ۷۰درصد و خانوارهای پشت نوبت دریافت مستمری ۳۰درصد از مشمولین این کمک هزینه معیشت موردی هستند. همچنین ۲۰ درصد از کل این مبلغ برای استان تهران و شهرستان های اطراف آن و ۸۰ درصد نیز به سایر استان ها تخصیص یافته است.

کد خبر 25836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =