برگزاری نخستین جلسه ستاد هماهنگی و ترویج عفاف و حجاب سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۳/ تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سازمان بهزیستی

نخستین جلسه ستاد هماهنگی و ترویج عفاف و حجاب سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۳، در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، با عنایت به تکالیف قانونی  و وظایف اختصاصی موجود و تأکید ویژه رئیس سازمان بهزیستی کشور بر اولویت قراردادن و اجرای برنامه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای کارکنان و جامعه هدف، پیشنهادات و برنامه ها مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.

بر این اساس، توجه به اقناع سازی، رفع شبهات، تبین موضوع از طریق فرهنگ سازی و آموزش و ابلاغ ضوابط و بخشنامه های قانونی موجود به همه واحدهای تابعه سازمان یکی از مهم ترین موضوعات این جلسه بود.

 لزوم تهیه و ابلاغ شیوه نامه، دستورالعمل و پیوست فرهنگی داخلی متناسب با وظایف و ماهیت سازمان برای رعایت عفاف و حجاب در محیط کاری،برگزاری همایش ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها، اماکن تفریحی سازمان  برابر اسناد قانونی بالا دستی، فضاسازی محیطی و اعلام ضوابط پوشش از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 105993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =