روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام با هدف آشنایی عموم با توانمندیهای جامعه هدف، معرفی چهره های موفق و توانمند را در دستور کار قرار داده که در نخستین گام و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اقدام به معرفی بانوان موفق می کند.

بخش اول: معرفی سرکار خانم دکتر "مریم دارابی" نخبه علمی شهرستان آبدانان

"مریم دارابی" متولد سال 1363،  معلم و مدرس دانشگاه با تحصیلات دکترای تاریخ علم و فناوری، از افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی جامعه هدف بهزیستی و اهل شهرستان آبدانان که تمامی مقاطع تحصیلی را در دانشگاه دولتی گذرانده است.

وی تحصیل در مقطع کارشناسی را سال 1384 در دانشگاه دولتی ارومیه آغاز و سپس سال 1388 با رتبه 400 وارد دانشگاه تربیت معلم تهران برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد شد و سرانجام  سال 1393 با رتبه 30 در مقطع دکترا در پژوهشگاه علوم انسانی تهران پذیرفته شد.

این بانوی نخبه علمی سال 1392به عنوان دختر برتر استان معرفی و تاکنون چهار مقاله علمی، پژوهشی و همایشی از وی چاپ و در تمامی مقاطع تحصیلی همواره معدل الف بوده و چند دوره در زمان تحصیل به عنوان دانشجوی فعال فرهنگی انتخاب و معرفی شده است.

این بانوی موفق که متاهل و دارای یک فرزند است علاوه بر اینکه حافظ ۱۲ جزء قرآن کریم  است در رشته ترتیل قرآن نیز فعالیت داشته  و کسب مقام سوم مسابقات ملی دانشجویی و مسابقات قرآنی ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را در کنار موفقیتهای علمی اش ثبت کرده است.

مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام برای ایشان و تمامی عزیزان جامعه هدف آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

#معلولیت_محدودیت_نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد