چهارمین نشست مدیران کل استان ها و دومین نشست روسای بهزیستی شهرستان های سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور معاونان و مدیران سازمان بهزیستی و حضور مجازی مدیران کل استان ها و شهرستان های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اامور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست با اشاره به نوآوری و تحول خواهی در انجام کارها گفت: سرشماری ثبتی مبنا بر اساس مواردی چون درصد جذب افراد دارای معلولیت، حوادث جاده ای، نخبگان و استعدادیابی افراد دارای معلولیت و ... بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است محدودیت های مالی وجود داشته باشد گفت: محدودیت ها نباید مانع خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف شود و در عین محدودیت باید خلق اثر کرد و کارها را پیش برد.

قادری با اشاره به ابعاد مختلف توانمند سازی جامعه هدف گفت: موضوع حمل و نقل، سرانه ورزش، تفریح، سیاحت و زیارت و تعریف بسته های حمایتی جدید و بهره گیری از ظرفیت های نو برای توانمندسازی جامعه هدف باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: به روز رسانی بانک اطلاعاتی نخبگان و آثار فرهیختگان جامعه هدف و بازار سازی، ایجاد درگاه ها و بازارچه ها به ویژه در مناطق مرزی با جدیت پیگیری شود.

وی همچنین گفت: طرح رتبه بندی مراکز کشور در حوزه های مختلف و جهاد نظارت با جدیت درحال پیگیری است.

در این نشست رئیس سازمان بهزیستی کشور مواردی چون، مهارت، بهره گیری از تعاون، مرزبانی اجتماعی و اورژانس اجتماعی، پیگیری خدمت رسانی به اتباع قانونی از طریق هماهنگی با اداره کل اتباع و بهره گیری از گروه های جهادی، بازنگری بر دستورالعمل ها و ارائه خدمات، میز خدمت محلات، روابط بین المللی و ایجاد فضای مشارکتی برای خیرین خارج کشور، دهک بندی مددجویان، رضایت سنجی خدمات،باشگاه مددکاری و ... مطرح شد.

در این جلسه مدیران و روسای شهرستان ها نیز به بیان موضوعات خود پردختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =