اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان از سوی دادگستری استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه پیشگیری از وقوع جرم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزستی سیستان و بلوچستان، صبح امروز طی نشستی از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان و سایر ارگانهای همکار در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، از ارگانهای برتر در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت : سازمان بهزستی در ماموریت های متنوعی مانند مدیریت طلاق، رسیدگی به کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر و ... جهت ساماندهی آسیب های اجتماعی با معاونت وقوع جرم دادگستری همکار است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر ازمجموعه پرسنل بهزیستی استان اظهار داشت : خدمات دلسوزانه و تخصصی مجموعه پرسنل بهزیستی استان و همکاری های بی شاعبه دادگستری استان نشان داد می توان با همتی مضاعف و نگاهی فرابخشی در حوزه های مختلف به برون رفت رسید.

وی بیان کرد : مساله کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند حضور و دقت نظر کلیه دستگاههای اجرایی است، قطعا سهل انگاری در یک مجموعه باعث بروز یک آسیب جدی در اجتماع خواهد شد که این مساله باری مضاعف بر دوش نهاد های دیگرخواهد بود.

اویسی اظهار امیدواری کرد : با وجود روحیه خدمت جهادی در مدیران دولت و عزم راسخ برای توسعه، قطعا شاهد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد