در هفته گرامیداشت هفته معلولین از قهرمان ملی والیبال نشسته شهرستان شبستر با حضور رئیس بهزیستی، شهردار و اعضای شورای اسلامی در شهرداری شنداباد تجلیل شد.

آقای نریمانی ، رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک به کسب عنوان قهرمانی توسط آقای میثم حاجی بابایی عضو تیم ملی کشور و افتخار شهرستان شبستر در رقابت های پارا آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲گفت: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران این مرز و بوم است افتخار آفرینی بی نظیر و غرورآفرین و کسب مقام قهرمانی توسط جناب آقای میثم حاج بابایی ورزشکاربااخلاق و خوش آتیه شهرستان شبستر و شهر قهرمان پرور شنداباد در مسابقات پارالمپیک چین ۲۰۲۲موجب اهتزاز پرچم ایران اسلامی و شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران بویژه مردم شریف شهرستان شبستر شد .

اینجانب در هفته گرامیداشت روز جهانی معلولین این موفقیت ارزنده را به خانواده محترمتان،مربیان،رئیس و اعضای هیئت جانبازان و معلولین شهرستان و جامعه ورزش دوست شبستر تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت کلیه ورزشکاران سرافراز ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

همچنین رئیس اداره بهزیستی از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شنداباد بدلیل جذب استخدام قهرمان ملی کشور و شهرستان در شهرداری شنداباد از این اقدام ارزشمند شهرداری تشکر و سپاسگزاری کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از آقای مهندس زینالی شهردار محترم و اقای مهندس راستین از واحد فنی شهرداری درراستای خدمات ارزنده به گروه هدف و از آقای میثم حاج بابایی قهرمان والیبال نشسته کشورمان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد