در آستانه هفته دولت ستاد بزرگداشت این مناسبت روز دوشنبه به ریاست مدیر کل بهزیستی در محل این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را بهترین و مناسب ترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: اقدام های گسترده  و متحولی توسط دولت طی 2سال گذشته در حوزه بهزیستی برای جامعه هدف انجام که برخی از آنها برای نخستین بار بوده است.

"حسین نورعلیوند" بیان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا عملکرد، اقدام ها و دستاوردهای دولت در این مجموعه در حوزه های مختلف منعکس و به نحو مطلوب برای آگاه سازی مردم اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی سیزدهم در خدمات دهی بصورت شبانه روزی با روحیه ای جهادی بوده، ادامه داد: مسئولان باید از هفته دولت استفاده و کارنامه درخشان خدمات دولت را بازگو کنند.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به اقدام های گسترده دولت در حوزه بهزیستی در 2 سال اخیر گفت: برخی از این خدمات در حوزه های مختلف اعم از مسکن، بیمه، اشتغال، مستمری و غیره نظیر رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز 29 هزار خانوار مددجو، افزایش 2برابری سهم مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول به بالا، برقراری مستمری تمامی مددجویان پشت نوبت اجتماعی و توانبخشی، افزایش سه مرحله مستمری جامعه هدف و... برای نخستین بار انجام شده است.

وی از مسئولان حوزه های مختلف بهزیستی خواست تا در هفته دولت خدمات واقعی دولت را به مردم منعکس کنند.

در این نشست اعضا پیرامون برگزاری هرچه مطلوبتر برنامه های بزرگداشت هفته دولت با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

2الی 8شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد