فرزندان،بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی و کودکان کار آذربایجان غربی به اردوهای فرهنگی ورزشی بهزیستی در شهرهای شمالی کشور اعزام شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛

  فرزندان تحت پوشش و بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی و کودکان کار استان به همت حوزه تربیت بدنی و معاونت امور اجتماعی و با مساعدت مدیر کل بهزیستی استان به اردوهای فرهنگی ، ورزشی  شهرهای تنکابن و بابلسر اعزام شدند . جدیدی معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جمعی از فرزندان تحت پوشش و بانوان سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی و کودکان کار استان به  صورت جداگانه به اردوی فرهنگی ، ورزشی که درشهرهای  شمالی کشور برگزار می شود اعزام شدند افزود : این اردوها به صورت هماهنگ با ادارات کل بهزیستی سراسر کشور با هدف غنی سازی اوقات فراغت و در راستای توانمند سازی،استعداد یابی و کمک به شکل گیری و تقویت هویت مطلوب برای کودکان کار و فرزندان تحت پوششی بهزیستی در شهر های تنکابن و بابلسر برگزار شد.
همچنین اردوی فرهنگی تفریحی بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی استان با هدف ارتقای سلامت بانوان سرپرست و تقویت مهارت های اجتماعی آنان  در شهر تنکابن برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد