برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابع وزارت تعاون کار و رفاه با حضور مدیران کل در بهزیستی لرستان

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان لرستان، جلسه‌ شورای هماهنگی مدیران تابع اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی در استان لرستان بمنظور هم اندیشی در راستای ارائه عملکرد و تبیین راهکارهای هماهنگی حداکثری در سال جاری به ریاست علی جهانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و با حضور مدیران بهزیستی، صندوق کار آفرینی، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، بانک رفاه، درمان، آموزش فنی و حرفه ای، صندوق بازنشستگی، تامین اجتماعی و بانک توسعه و تعاون در بهزیستی استان لرستان برگزار شد.

همایون عمودی‌زاده در این جلسه اظهار کرد: ما در سطح لرستان نزدیک به ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی داریم که ۲۰۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی و روزانه ما خدمت دریافت می‌کنند. وی افزود: در بحث کودکان ایتام نیز بیش از ۳۳ کودک شیرخوار در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان نگهداری و مراقبت می‌شوند.
وی ادامه داد: نوع خدمات ما با نوع خدمات دیگر دستگاه‌ها متفاوت است، نزدیک به ۶۷۰ کودک امداد بگیر ما هستند که فاقد پدر و مادر هستند و از آن‌ها مراقبت می‌کنیم.
عمودی‌زاده تصریح کرد: یک سری از جامعه هدف ما معلولان هستند که حالت ضایعه نخاعی دارند و در خانواده‌ها از آن‌ها نگهداری می‌شود که علاوه‌ بر پرداخت هزینه‌ معلول به خانواده‌ها نیز هزینه‌ای تحت عنوان هزینه نگهداری اهدا می‌شود.
وی گفت: منابع دولت محدود است به طوریکه کل کمک‌هایی که به ما داشته طی سال گذشته یک میلیارد تومان بوده است ولی ما ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیه ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد