اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با هدف آشنایی عموم مردم با خدمات و فعالیت های سازمان ، در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس شهرستان چابهار شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، بهزیستی استان با هدف آشنایی عموم مردم با خدمات و فعالیت های سازمان ، در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس شهرستان چابهار شرکت کرد .

مریم گردهانی رئیس بهزیستی شهرستان چابهار گفت : این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های بکر گردشگری، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی بویژه ظرفیت های مردمی، فرهنگ و آداب و رسوم استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان برگزار شد .

وی افزود : استفاده از کلیه پتانسیل ها برای معرفی خدمات سازمان بهزیستی در دستور کار قرار دارد ، به همین دلیل با تخصیص و تجهیز دو غرفه در مدت جشنواره پرسنل این شهرستان با همکاری سمن های تحت نظارت خدمات بهزیستی استان تبیین شد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت : این جشنواره فرصتی جهت نمایش و فروش دستاوردهای زنان سرپرست خانوار بود و اقلامی از قبیل صنایع دستی ، مواد غذایی بومی ، محلی تولید مددجویان تحت پوشش در این غرفه عرضه شد .

گردهانی خاطر نشان کرد : طی مدت حضور مدیرکل بهزیستی استان در شهرستان چابهار ، مذاکراتی با مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار در خصوص مقدمات اردوگاه فرهنگی ، ورزشی ویژه توانخواهان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور انجام پذیرفت ، که به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد