ظهر روز سی ام تیرماه ، آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی استان گیلان، با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، سایر مسئولین و کارکنان بهزیستی استان و مدعوین در محوطه اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این اختتامیه با اشاره به کشف توانمندی و شکوفایی نبوغ توانخواهان درمراکز حرفه آموزی اظهار داشت: با برپایی این نمایشگاه اندکی از توانمندی توانخواهان را شاهد بودیم و مطمئنا توانخواهان و مددجویان بهزیستی مستعد توانمندی های بیش از این هستند که با آموزش های تخصصی مربیان بیش از پیش شکوفا خواهد شد و این موضوع برای سازمان بهزیستی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی ارائه دهنده توانمندی توانخواهان سازمان بهزیستی است و در صدد این هستیم تا با ایجاد نمایشگاه دائمی ، دستاوردها و توانمندی این عزیزان را بصورت همیشگی در معرض دید عموم قراردهیم.

گفتنی است در این اختتامیه برخی از توانخواهان بهزیستی گیلان با اجرای نوازندگی و خوانندگی به هنرنمایی پرداختند و در پایان نیز از توانخواهان و مددجویان توانمند و مدیران مراکز حرفه آموزی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد