صبح روز شانزدهم تیرماه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، شهید مهندس علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید مهندس علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و ۲۵۷ شهید والامقام استان گیلان با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان ، سردار محمدعبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، سایر مقامات و مدیران استانی و آحاد مردم شهید پرور استان گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

در این مراسم سردار نقدی و همسر شهید انصاری دقایقی را به ایراد سخنرانی و بیان سجایای شهید انصاری پرداخته و از فضائل و خاطرات این شهید والامقام مطالبی را عنوان نمودند.

همچنین در پایان این مراسم از سه اثر هنری فیلم کوتاه بر اساس زندگی شهیدان حامد کوچک زاده شهید مدافع حرم، سیدصادق حبیب زاده شهید ترور و سیدمهدی نقیبی راد شهید دفاع مقدس رونمایی و از خانوادهای شهید انصاری ، شهید نورانی ، شهید ابوالحسن کریمی و شهید نادرخیرخواه با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.
 

 گفتنی است سایر کارکنان بهزیستی گیلان نیز با حضور خود در این مراسم به مقام این شهیدان ادای احترام نموده و یاد وخاطره آنان را گرامی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد