ظهر امروز با حضور خیرین همکار با بهزیستی استان سیستان و بلوچستان مجمع خیرین حامی معلولین استان در دفتر مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد و اعضای هیات مدیره این مجمع با اخذ آرای حاضرین مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز با حضور خیرین همکار با بهزیستی استان سیستان و بلوچستان مجمع خیرین حامی معلولین استان در دفتر مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد و اعضای هیات مدیره این مجمع با اخذ آرای حاضرین مشخص شد.

عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : مساله وقف و کمک به همنوع سابقه دیرینه ای در فرهنگ دینی و نظام ارزشی ما دارد.

اویسی گفت : با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نگاه جامعه به بهزیستی به عنوان نهاد مرجع خدمات حمایتی و نیاز به حمایت های ویژه سازمان به مراجعین و همچنین محدودیت های اعتباری در این زمینه، خوشبختانه همواره در چالشهای سازمان خیرین استان همراه و دست گیر بهزیستی بوده اند.

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد :در حال حاضر بیشترین توجه مشارکتی در حوزه های معلولین و مددجویان تحت پوشش بوده است و خوشبختانه احساس مسئولیت خیرین به جامعه استان چشمگیر بوده است.

وی ضمن تقدیر از محمد ایوب دهواری به عنوان خیر برتر بهزیستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : امیدواریم زمینه همکاری در حوزه های مسکن، حمایتهای دانش آموزی، زنان سرپرست خانوار و سایر اقشار تحت پوشش بهزیستی فراهم شود.

 در پایان پس از استماع نکته نظرات خیرین استان، رای گیری از کاندیداهای هیات مدیره انجام پذیرفت و رضا ملک زاده کوهکن بعنوان رئیس هیات مدیره و اقدس جهانتیغی تحت عنوان مدیرعامل مجمع خیرین حامی معلولین استان برگزیده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد