در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد از دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی و جمعی از فعالین عرصه مبارزه با مواد مخدر قدردانی شد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم طی سخانی در این جلسه با اشاره  به جانفشانی حافظان امنیت و مرزبانان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار کرد: عرصه مبارزه با مواد مخدر بستر مبارزه با بیوتروریسم است و ایران اسلامی با جانفشانی نیروهای همیشه آماده خود در مقابله با این پدیده شوم ایستادگی می کند.

دکتر سرمست امر مبارزه با مواد مخدر را رویکرد همیشگی مدیریت استان برشمرد و بیان داشت: هرگونه تصمیم و برنامه ریزی در راستای بسترسازی فرهنگی پیشگیری و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در سطح جامعه با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شود.

وی نشاط اجتماعی در شرایط کنونی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در شرایط بحران شیوع کرونا اجرای برنامه ها بصورت مجازی و غیر حضوری در اولویت است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت افزایش نشاط در کاهش آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: مصائب حاصل از بیماری کرونا اهمیت کار در فضای نشاط اجتماعی را دوچندان می کند ولی بایستی در همه حال بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های نشاط افزا تاکید شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد