استاندار لرستان بهمراه معاون عمرانی، فرماندار شهرستان خرم آباد، مدیر کل و معاون اجتماعی بهزیستی استان از مرکز کودکان شیرخوارگاه فرشتگان بازدیدکرد. در این دیدار که دوم فروردین روی داد استاندار لرستان از دو مرڪز دیگر شبانه روزی بهزیستی کودکان بی سرپرست ماه تابان و موسسه خیریه سالمندان صدیق نیز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان پنجشنبه دوم  فروردین ماه از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست زیر ۱۸ سال ماه تابان با همراهی معاونین، مدیر کل بهزیستی استان و معان امور اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان  فرهاد زیویار در بازدید از مرکز نگهداری دختران زیر ۱۸ سال ماه تابان با بیان اینکه، نگهداری از کودکان بی سرپرست کاری خدا پسندانه است و پاداش آن اخروی و ماندگار است گفت: این مراکز نیازمند نگاه ویژه و حمایت خیرین و توجه مسئولین و کار جهادی  هستند.

در این دیدار نوروزی، استاندار لرستان با حضور در جمع کودکان با اهدای هدیه و شاخه‌های گل لحظاتی شاد را برای این عزیزان بوجود آورد.

استاندار لرستان دیدار با این کودکان را در ایام خاص سال و توجه به نیازهای آنان را یک وظیفه انسانی و اجتماعی دانست و افزود، همه کودکان شایسته آن هستند که خانواده داشته باشد و در بستر یک خانواده خوب رشد و توسعه یابند.

استاندار لرستان هدف از حضور در مراکز  بهزیستی و دیدار با سالمندان را احساس مسئولیت اجتماعی تشریح ڪرد و افزود  همه افراد جامعه باید نسبت به سالمندان این احساس را داشته باشند و این مهم نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

 زیویار با بیان اینکه باید برای لحظاتی خودمان را جای این افراد بگذاریم و اینگونه فکر کنیم که هر کدام از ما می توانست آن کودک پرورشگاهی و یا آن سالمندان ناتوان و تحت مراقبت باشیم.

استاندار لرستان در ادامه گفت: اگر چه زحمت اصلی برای این دو قشر را پرستاران و مربیان بهزیستی می کشند اما وظیفه داریم در ایام خاص همچون  نوروز و ماه مبارک رمضان با این عزیزان ملاقات کنیم.
  وی گفت: ماه صیام ماه بندگی و معنویت است و در این ماه باید به همنوعان و افرادی که نیازمند یاری هستند توجه بیش تری داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد