همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و با حضور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان، فرماندار ، اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان سیب و سوران مرکز توانمندسازی وصیانت اجتماعی بهبود یافتگان از اعتیاد و همچنینی یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان سیب وسوران به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سیستان و بلوچستان ، همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و  با حضور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان، فرماندار ، اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان سیب و سوران مرکز توانمندسازی وصیانت اجتماعی بهبود یافتگان از اعتیاد و همچنینی یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان سیب وسوران به بهره برداری رسید .

زهرا بامری معاون توسعه پیشگیری بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت : بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد یکی از جدی ترین مشکلات پیشگیری و درمان اعتیاد به شمار می‌رود که توانمندسازی بهبودیافتگان راهی موثر در رفع این مشکل است.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان افزود : مرکز توانمند سازی و صیانت از امور بهبود یافتگان مکانی امن برای  افرادی است که درمان اعتیاد آنها پایان یافته است، دراین مرکز با بهره مندی از خدمات مددکاری و مداخلات اجتماعی به مدت شش ماه این فرصت را به افراد مقیم خواهد داد شغل و زندگی دائمی برای خود فراهم نمایند و بعنوان یک شهروند عادی به جامعه باز گردند .

وی تصریح کرد : این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰ نفر به بهره برداری رسیده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد