به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و میلاد معطر امیرالمؤمنین علی (ع)، جشنی با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون امور توانبخشی و سایر معاونین و مسئولین بهزیستی استان و شهرستان کرمانشاه، برای افراد دارای معلولیت تحت پوشش "برنامه ارتقاء توانمندسازی معلولین بینایی، شنوایی، آسیب نخاعی و سالمندان" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این برنامه مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم، به جامعه معلولین گفت: موفقیت افراد دارای معلولیت در مسابقات ورزشی جهانی و همچنین جشنواره تئاتر فجر نشان از این دارد که معلولیت محدودیت نیست و افراد دارای معلولیت، فعل خواستن را بارها صرف کرده‌اند.

در ادامه برنامه با اجرای موسیقی زنده و نمایش طنز و دکلمه توانخواه دارای معلولیت بینایی در مدح حضرت علی (ع) و همچنین برگزاری مسابقه از مدعوین پذیرایی شد و به شرکت کنندگان جوایزی اهداء گردید و در پایان مراسم از سوی مدیرکل و معاونت امور اجتماعی هدایایی به رسم یاد بود به تمامی حاضرین در مراسم اهداء شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم رئیس جامعه معلولین کرمانشاه با اهداء لوح سپاسی با امضاء مدیرعامل جامعه معلولین ایران دکتر کامران عاروان، به مدیرکل و تعدادی از مسئولین بهزیستی، به پاس همراهی مسئولین و خدمات ارائه شده به جامعه معلولین تقدیر کرد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد