🔸 بیش از سیصد خانواده در استان لرستان متقاضی فرزند خواندگی هستند

مدیر کل بهزیستی لرستان در جلسه فرزند خواندگی تصریح کرد، بیش از سیصد خانواده در استان لرستان متقاضی فرزند خواندگی هستند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان در جلسه فرزند خواندگی که با حضور معاون اجتماعی و کارشناسان این حوزه و  مسئول دفتر حقوقی برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از سیصد خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند و در سامانه ثبت نام کرده اند و

در نوبت هستند تصریح کرد، فرایند واگذاری فرزند به خانواده های متقاضی با توجه به تعداد زیاد آنها بییار طولانی است و ممکن است تا دو سال به طول بیانجامد. همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان، با اشاره به شرایط عمومی متقاضیان فرزند خواندگی، گفت: پس از تحویل فرزند بر اساس

دستورالعمل های سازمان بهزیستی، نظارت های دوره ای و بازدید از خانواده های فرزند پذیر پس از صدور حکم از طرف دادگاه بصورت سالیانه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۲۰ خانواده در نوبت فرزند خواندگی هستند، گفت: مهترین مسأله ای که ما در بهزیستی استان با آن روبرو هستیم  سن و سال بالای متقاضیان است که متاسفانه برای فرزند خواندگی دیر اقدام می کنند.

مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه شرایط متقاضیان فرزند خواندگی  باید بر اساس دستورالعمل های موجود بررسی شود، گفت: سن و سال متقاضیان، عدم اعتیاد و سوء پیشینه و سلامت روحی و روانی از جمله این شرایط هستند که هر کدام بصورت حرفه ای و هوشمندانه مورد بررسی قرار می گیرند.

کد خبر 99983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد