هزینه کردن در امور فرهنگی نوعی سرمایه گذاری است

مدیرکل بهزیستی در جلسه شورای فرهنگی  گفت: هرنوع هزینه کردی در امور فرهنگی نوعی سرمایه گذاری معنوی و فرهنگی می باشد که یکی از این امور جشن تکلیف فرزندان می باشد وادامه داد اینگونه برنامه ها باید طوری اجرا شود که برای فرزندان به یادماندنی و خاطره انگیز باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در جلسه ای که بمناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر در ۲۷ دیماه بمنظور انجام فعالیتهای فرهنگی برگزار شد، محمدی فلاح ضمن تأکید بر لزوم گرامیداشت هرچه بهترو باشکوهتر دهه مبارک فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شعار دولت کار و فعالیت را سرلوحه امور در برنامه های دهه فجر عنوان نمود.

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: امور و فعالیتها، با اولویت حضور حداکثری در انتخابات اجرایی گردد.

در این جلسه موضوعات برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکار، وهمچنین جشن تکلیف و فرزندان مراکز شبانه روزی،فرزندان پرسنل، شرکت حداکثری پرسنل در اجلاس استانی نماز، برگزاری برنامه های شاد و مفرح و مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر و نشست های مختلف با موضوع جهاد تبیین در خصوص انتخابات و دستاوردهای انقلاب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 99936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد