شاهرود| برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان

در این جلسه مشکلات حوزه های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ حسن غربا رئیس اداره بهزبستی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از زحمات همکاران بر تکریم ارباب رجوع و مددجویان تاکید داشته و گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از مددجویان بهزیستی از اولویت های سازمان بهزیستی است.

وی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه هدف اظهار داشت:کارکنان و مددکاران باید با برنامه ریزی و اهتمام ویژه، خدمت رسانی به مددجویان را روز به روز بهبود بخشیده تا شاهد اتفاقات خوبی برای مددجویان باشیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری همکاران و اطلاع رسانی به جامعه هدف برای حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده و گفت:با توجه به جایگاه ویژه مجلس در نظام جمهوری اسلامی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث سرعت بخشیدن به رشد و توسعه کشور خواهد شد.

در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه های تخصصی گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به مددجویان را بیان نموده و مشکلات و چاش های حوزه کاری خود را مطرح نمودند.

کد خبر 99928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yksgj IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    باسلام وعرض ادب خواستم اززحمات جناب آقای کلانترمسعول واحددرمان اعتیادموادقدردانی وتشکرکنم باوجودبی مهریهاواون روحیه طلبکارانه طیف آسیبدیده جامعه هدف که همیشه طلبکارندازفردمقابلشان....ازآقای کلانترکه بااون روحیه انقلابی همیشه به بهترین شکل وروی خوش بامراجعه کنندگان روبه میشوندوخدایش شایداگرشخصه دیگری بودبااین طیف برخورددیگری داشت....تشکروقدردانی کنم وازخداوندعمرباعزت وعاقبت بخیری برای برادرعزیزم خواستارم وبااین شعرخستگی راازایشان وهمی همکاران وخدمتگذاران جامعه هدف رادورکنم:قدی که بهرخدمت مردم عَلم شود؛بهترزقامتیست که بمحراب خم شود.....التماس دعا

    پاسخ سایت: سپاس از شما به رئیس شهرستان منتقل می شود

خدمات الکترونیک پرکاربرد