🔸 بروجــــرد[] پرداخت ۱۲۷ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی بروجرد

‌ رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی شهرستان بروجرد اختصاص داده شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بروجرد، در گفتگو با خبرنگار فارس بروجرد افزود: از این مبلغ در ۹ ماهه امسال ۸۰ میلیارد ریال به ۱۱۱ نفر از مدد جویان بهزیستی تسهیلات داده شده است.

وی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال جمعا ۱۶۶ نفر از مدد جویان شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، بهبود یافتگان اعتیاد برای دریافت وام خوداشتغالی به بانک معرفی شدند که تاکنون ۱۱۱ نفر تسهیلات دریافت کردند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: ۱۷ نفر از معلولانی که در کارخانجات شهرستان به کارگیری شدند نیز سهم بیمه کارفرمای آنان پرداخت شده است.

پیردایه افزود: ۱۳۷ نفر از مددجویان که اقدام به بیمه خویش‌فرما کرده‌اند نیز سهم بیمه آنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکهزارو ۱۰۰ نفر از مدد جویان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۵۰۰ متقاضی تایید شده که سازمان بهزیستی برای خانواده‌های ۲ معلول ۲۰۰ میلیون تومان و تک معلول و زنان سرپرست خانوار ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی بروجرد روزانه در مناطق آسیب‌پذیر شهر مستقر و به آسیب‌های اجتماعی مانند کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، طلاق توسط روانشناس و مددکار رسیدگی می‌کند.

پیردایه افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۳ هزار کودک سه تا ۶ ساله در طرح غربالگری بینایی  و سه هزارو ۸۹ نوزاد در بدو تولد در طرح غربالگری شنوایی بررسی شده اند.

کد خبر 99886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد