مریوان / گرامیداشت هفته مقاومت

در گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت ،یک دوره مسابقات ورزشی با همکاری اداره بهزیستی و سپاه پاسداران شهرستان مریوان در مرکز ژینگه یاران یاور برگزار شد.

این مراسم با حضور جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ، معاونت اجتماعی سپاه پاسداران، فرمانده حوزه بسیج شهید مینایی و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی شهرستان مریوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ؛ باقر اسفندیاری جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان ضمن تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ،هدف از این مراسم را گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء جان بر کف ذکر کرده و اضافه کرد ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون این شهیدان هستیم.

وی ضمن هم صحبت شدن با پذیرش شدگان مرکز از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و راهنمایی های لازم را ارائه نمود.

کامران کریمی مسئول حوزه پیشگیری اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم و تشکر از سپاه پاسداران شهرستان مریوان ،بیان کرد برگزاری برنامه هایی از این دست موجب تقویت روحیه نشاط و شادی وهمچنین امید به ادامه زندگی در پذیرش شدگان مرکز میشود.

در ادامه طبق برنامه ریزی انجام شده مسابقات طناب کشی و دارت برای پذیرش شدگان مرکز انجام شد که از نفرات برتر با اهدا جایزه تقدیر شد.

در پایان چندین بسته غذایی نیز به مرکز مذکور اهدا گردید و از زحمات پرسنل مرکز ژینگه یاران یاور تقدیر و تشکر شد.

مریوان / گرامیداشت هفته مقاومت

مریوان / گرامیداشت هفته مقاومت

مریوان / گرامیداشت هفته مقاومت

کد خبر 99334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد