قــروه | برگزاری نشست آموزشی بهداشت روانی خانواده

نشست آموزشی نقش و اهمیت بهداشت روانی در خانواده، با همکاری اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر ویژه (والدین امدادگران و نجاتگران) در شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ در این نشست مجید زارعی؛ کارشناس آسیب های اجتماعی و مدرس حمایت های روانی جمعیت هلال احمر بعنوان مدرس این نشست گفت: بی تردید یکی از غیرقابل انکارترین عوامل موثر در شکل گیری رفتار فرد، خانواده آدمی است. 

زارعی افزود: خانواده یک چیز نیست، بلکه همه چیز است و بیگمان فضای خانه و خانواده نخستین و بادوام ترین عاملی است که، در رشد شخصیت فرد تاثیر می گذارد؛ به گونه ای که می توان گفت پدرو مادر نیرومندترین آموزگار افراد در زندگی هستند و مهارت و هنر پرورش در بستر خانواده، پایدارترین آمـوزش و محیط خانه مهمترین آمـوزشگاه برای هر فردی می باشد. 

وی در پایان گفت: در این میان تامین بهداشت روانی افراد خانواده سهم به سزائی در تامین و حفظ بهداشت روان جامعه دارد و عدم تامین بهداشت روان خانواده، آسیب های شدیدی بر پیکره جامعه وارد می کند؛ بنابراین ما باید فاش و آشکار بدانیم که برای رسیدن به یک جامعه سالم نیازمند، خلق و پرورش یک خانواده سالم هستیم.

قــروه | برگزاری نشست آموزشی بهداشت روانی خانواده

کد خبر 99326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد