دیدار رئیس و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

دکترحسن ملکی زاده رییس به اتفاق معاونین دانشگاه علوم پزشکی با دکتر عزیز نژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این دیدار دکتر عزیز نژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بهزیستی بر تعاملات هرچه بیشتر این دو دستگاه حمایتی و خدماتی در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.
دکتر عزیز نژاد در ادامه به نعمت بزرگ خدمت که خداوند در مسیر زندگی برای ما انسانها می گذارد اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به محرومین بالاترین عبادت هاست که نصیب هر کس نخواهد شد و امیدوارم در مسیری که برای محرومین و جامعه هدف فراهم گردیده موفق باشیم.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه به رویکرد علمی و تخصصی بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: بهزیستی با نگاه ویژه در بخش حمایتی توانسته خدمات تخصصی و علمی خوبی را با استفاده از پتانسیل و نیروی کارشناسی با رویکرد تخصصی به مردم و جامعه هدف خود ارائه دهد.
همچنین دکتر حسن ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک انتصاب به دکتر عزیز نژاد به عنوان سرپرست بهزیستی استان بوشهر برای وی و مجموعه کارکنان خدوم بهزیستی که به صورت شبانه روزی به مردم و جامعه هدف خدمت می کنند آرزوی موفقیت کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به خدمات تخصصی بسیار ارزنده و وسیع بهزیستی اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمادگی دارد که در عرصه های گوناگون در همگرایی و مشارکتی به صورت سازمان یافته با بهزیستی استان بوشهر همکاری داشته باشد.
کد خبر 99189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد