با ایجاد شغل برای مددجویان بهزیستی بسیاری از مشکلات آنها مرتفع می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر بحث اشتغال مددجویان حل و فصل گردد بسیاری از مشکلات آنان نیز مرتفع می‌گردد، گفت: انتظار داریم ابعاد کمک های خیرین بیشتر در راستای اشتغال زایی و تامین مسکن مددجویان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس ظهرابی از خیرین مطرح استان خوزستان و مهندس صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این دیدار که در دفتر دکتر رضوان مدنی و با حضور معاونین این اداره کل برگزار شد، مهندس ظهرابی از خیرین مطرح استان خوزستان، گفت: باعث افتخار است که یکی از خواهران شهدای گرانقدر مدیرکل سازمانی است که وظیفه آن خدمت به محرومین و مستضعفین می باشد.

وی ضمن اشاره به روایتی در خصوص مغتنم شمردن فرصت خدمتگزاری به مردم، بیان داشت: از دیدگاه بنده خدمت به مددجویان بهزیستی اجری بالاتر از شهادت دارد زیرا افراد تحت پوشش بهزیستی اشخاصی آبرومند هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولین و مردم می‌باشند.‌

مهندس ظهرابی اظهار داشت: ما در تلاش هستیم و آمادگی داریم که با کمک خیرین و بهزیستی استان بتوانیم مراسم ازدواج مددجویان را برگزار کنیم.

مهندس صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دکتر رضوان مدنی، گفت: خدمت در بهزیستی را نمی‌توان با خدمت در هیچ نهادی مقایسه کرد، زیرا جامعه هدف این سازمان افراد مظلوم و محترمی هستند که با توجه به شرایط خاص خود نیازمند به کمک بیشتری می باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کار در بهزیستی یک کار معنوی کاری جهادی است و از مهندس ظهرابی انتظار می رود با توجه به اینکه ایشان اصالتاً کرمانشاهی هستند بیشترین کمک‌های خیرین را به سمت نیازمندان و مددجویان این استان سوق دهند.

‍ دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، گفت: خدمت در بهزیستی نیاز به عشق دارد و هنر محبت قلبی می خواهد و ارائه خدمت مناسب به مددجو و صبور بودن در مقابل مشکلات مراجعه کنندگان نیازمند عشق و محبت قلبی به جامعه هدف سازمان می‌باشد.

وی با اشاره به آمار هایی در خصوص تعداد مددجویان و خدماتی که توسط بهزیستی ارائه می‌گردد، گفت: فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده بوده و بحث زلزله و سیل نیز باعث شد این اداره کل خدمات بیشتری به مددجویان و همشهریان محترم ارائه نماید.

دکتر رضوان مدنی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه محترم، استاندار کرمانشاه، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در اجرای برنامه‌های بهزیستی، افزود: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی کفاف حل تمام مشکلات مددجویان را ندارد، لذا می طلبد خیرین محترم نیز با کمک های خود این سازمان را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مددجویان تحت پوشش یاری نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر بحث اشتغال مددجویان حل و فصل گردد بسیاری از مشکلات آنان نیز مرتفع می‌گردد، گفت: انتظار داریم ابعاد کمک های خیرین بیشتر در راستای اشتغال زایی و تامین مسکن مددجویان باشد.

کد خبر 9896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد