پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی حادثه تروریستی در کرمان

متن پیام معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی حادثه تروریستی امروز در کرمان به شرح ذیل است؛

باردیگر شاهد تصویر جنایات و شرارت های دشمن بودیم. این بار اما این صحنه ی دردناک که قلب هر انسانی را به درد می اورد در کرمان و در کنار مرقد پاک شهیدان خاصه سید الشهدای جبهه مقاومت اتفاق افتاد که قلب و روح رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و همه ازادیخواهان جهان را جریحه دار کرد . 

دشمن کوردل همچنان در ترس و واهمه از اندیشه و تفکر سلیمانی دست به هر جنایتی زده و آبروی خود از این حجم از بزدلی و سنگدلی در چشم جهانیان برده است. هدف قرار دادن مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان مؤمن نشان از قساوت قلب و خباثت دشمن است . هر چند باید بداند که به فرموده مقام عظمای ولایت «سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد».

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی این مصیبت بزرگ در سالروز شهادت سردار دلها را به محضر منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب،  ملت شریف ایران و همچنین هموطنان ولایت مدار و شهید پرور استان کرمان تسلیت عرض مینمایم و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای امروز کرمان همنشینی با سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا را مسئلت می نمایم.


علی محمد قادری 
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 98943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =