تخصیص پروژه حدود ۲ هزار مددجو در نهضت ملی مسکن قم

ایسنا/قم سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در مجموع یک‌هزار و ۸۱۸ مددجوی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در پروژه‌های مختلف نهضت ملی مسکن قم تخصیص پروژه شده‌اند.

سید محمدصادق سیدی اظهار کرد: یکی از اهداف طرح نهضت ملی مسکن، خانه‌دار کردن اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی است که اداره کل راه و شهرسازی استان قم در راستای اجرای این سیاست، آنان را در سایت‌های مختلف نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قم، وی افزود: حدود ۹۴۰۰ مددجوی بهزیستی و کمیته‌امداد در سامانه اقدام به ثبت نام کرده‌اند که ۲۸۸۲ متقاضی تایید و حائز شرایط شناخته شده‌اند و پرونده بیش از ۲۰۰ مددجوی دیگر در دست بررسی و پالایش است.

سیدی گفت: در مجموع ۱۸۱۸ مددجوی حائز شرایط در سایت‌های مختلف نهضت ملی مسکن تخصیص داده شده و به پروژه‌ها متصل شده‌اند.

وی اعلام‌کرد: در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان حدود ۹۴۰ مددجو، در سایت‌هایی که بنیاد مسکن اجرای پروژه‌ها را بر عهده دارد مانند سایت ۲۲ و ۱۷ هکتاری و طایقان بیش از ۷۵۰ مددجو تخصیص داده شده‌اند.

سیدی اظهار کرد: ۴۰ متقاضی تحت پوشش بهزیستی و کمیته‌امداد به سایت ۲۷ هکتاری (روبه‌رو دانشگاه آزاد پردیسان) معرفی و متصل شده‌اند.

سرپرست اداره برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن با بیان اینکه روند اتصال سایر متقاضیان مسکن که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی هستند ادامه‌دار خواهد بود، افزود: تاکنون بالغ بر ۸۰ متقاضی در سایت‌های پرنیان و قنوات تخصیص پروژه شده‌اند که با توجه به ظرفیت موجود این دو سایت طی چند ماه آتی تعداد قابل توجه از مددجویان حائز شرایط به این دو سایت معرفی خواهند شد.

سیدی در پایان با اشاره به وجود ظرفیت کمک‌های مالی دستگاه‌های حمایتی به اقشار هدف تاکید کرد: در کنار حمایت‌های دستگاه‌هایی نظیر بهزیستی و کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از مددجویان خود، دولت برای تأمین آورده اقشار هدف تمهیداتی اندیشیده است که به‌محض ابلاغ به استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 98828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد