بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه بالاترین خدمت/ هنرمندی سازمان بهزیستی برای برگزاری نمایشگاه در ایام بررسی بودجه در مجلس

سید صولت مرتضوی برگزاری نمایشگاه عملکرد، دست‌آوردها و نظام مسائل سازمان بهزیستی کشور در ایام بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی را زیرکانه خواند و گفت:  هنرمندی سازمان بهزیستی در انتخاب زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از نمایشگاه نمایشگاه عملکرد، دست‌آوردها و نظام مسائل سازمان بهزیستی کشور در محل مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیان دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی برای آحاد مختلف جامعه مفید و موثر  و برای نخبگان و عصارگان فضائل ملت یعنی نمایندگان مجلس بسیار مفیدتر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه هنرمندی سازمان بهزیستی در انتخاب زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است، توضیح داد: مکان نمایشگاه مجلس شورای اسلامی است که جمع کثیری از نمایندگان مردم در مجلس و کسانی که در حوزه تصمیم‌سازی در جامعه موثر هستند در جریان آن قرار می‌گیرند و از آن بازدید کرده و می‌کنند. زمان برگزاری نمایشگاه هم مستتر در مکان آن یعنی ایام بررسی لایحه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس است.

مرتضوی در پایان ضمن تشکر از همه همکاران خود در سازمان بهزیستی کشور و دست‌اندارکاران برگزاری این نمایشگاه، درباره کیفیت نمایشگاه و عملکرد سازمان بهزیستی عنوان کرد: نمی‌توانم خرسندی خود را از این نمایشگاه خوب پنهان کنم.

کد خبر 98705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد