دیدار مدیر کل بهزیستی قم با سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم با سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد.

در جریان این دیدار سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تبریک انتصاب آقای محمد جواد شاکر آرانی بعنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، گزارشی از وضعیت آمار و اعتبارات بهزیستی ، خدمات بهزیستی به جامعه هدف ، کاستی ها و کمبودها، بایدها و ضرورتها جهت ارائه خدمات بهتر و... ارائه کرد و خاطرنشان کرد: با عنایت به شناخت دکتر شاکر از مجموعه بهزیستی و خدمات این نهاد تخصصی اجتماعی انتظار داریم در زمان مدیریت شما در حوزه اعتبارات پرسنلی ، مددجوئی و عمرانی شاهد ارتقاء و رشد جایگاه بهزیستی استان باشیم.

دکتر شاکر آرانی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم هم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند پرسنل خدوم بهزیستی به جامعه هدف با اشاره به ویژگی های استان قم و مشکلات 25 ساله استان در زمینه اعتبارات خاطرنشان کرد: استان قم از نظر جمعیت و تراکم دانش آموزی و تمام شاخص های جمعیتی در جایگاه 20 کشور قراردارد اما در کل سنوات استان شدن قم جایگاه اعتباری استان در بین سایر استانها 31 بوده که باید با پیگیری های مستمر این نقصان را جبران کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به وضعیت نامناسب اعتباری بهزیستی و انتظارت استان و مرکز از این سازمان خوستار ارائه گزارشی مقایسه ای از وضعیت و جایگاه بهزیستی قم با سایر استانها، آمار جامعه هدف ، اعتبارات ملی و... شد تا با همفکری در جهت بهبود وضعیت اعتباری بهزیستی چاره اندیشی گردد.

کد خبر 98594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد