فردیس | شورای مشارکت های مردمی بهزیستی فردیس برگزار شد

شورای مشارکت های بهزیستی با حضور رئیس اداره سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس و سایر اعضاء این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"بهلول محمدی" سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فردیس اظهار داشت:این نشست با هدف آگاهی بیشتر اعضاء و چگونگی جلب و جذب حمایت های نهادها و خیرین نیکوکار در راستای حمایت از نیازمندان تحت پوشش برگزار شد و راهکارهای ارائه شده طبق دستورالعمل، مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

در ادامه این نشست رئیس اداره سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس در خصوص ایجاد فضای مناسب جهت تعامل با سایر ادارات‌ و نهادها و خیرین راهکارهایی ارائه داد و گفت: با ایجاد همدلی و هم فکری فراهم نمودن بستر اشتغال توسط مراجع ذیربط و خیرین گرامی، میتوانیم برای جامعه هدف بهزیستی گام بهتری در راه رسیدن به رفع نیازهای این عزیزان برداریم و از ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده نمائیم.
 
در پایان این جلسه ضمن ارائه پیشنهادات اعضاء شورای مشارکت ها، تصمیم گیری مبنی بر تجمیع بانک اطلاعات خیرین و NGo ها ، و برگزاری جلسات فنی و تخصصی با سایر ادارات و سازمانها و شناسایی منابع موجود، مطابق با نیازهای جامعه هدف مورد موافقت و تأیید قرار گرفت.

کد خبر 98342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد