بازدید کارشناسان  پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان کرمانشاه از اداره بهزیستی شهرستان روانسر

سامانه پیشخوان مجازی و سامانه راهبردی میزخدمت بهزیستی شهرستان روانسر توسط کارشناسان مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛


کارشناسان مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی ضمن بررسی سامانه ی پیشخوان مجازی و سامانه راهبردی میزخدمت در جلسه‌ای که با حضور کارکنان بهزیستی روانسر برگزار شد به موضوع شرح وظایف مراکز پذیرش بهزیستی پرداخته و تاکید کردند: داشتن دانش، مهارت، صبوری، خوش برخوردی، امیدآفرین بودن در کنار خلاقیت و توانایی ارائه راه حل، می تواند به ارتقاء کمی و کیفی خدمات سازمان منجر شود.


شایان ذکر است کارشناسان پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی این اداره با تعدادی از مراجعان این دفتر دیدار چهره به چهره داشته و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداختند.


لقمان  لطفی در پایان به ظرفیت‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات سازمان بهزیستی و وجود ظرفیت‌های قابل توجه در شهرستان روانسر از جمله وجود خیرین، مؤسسه خیریه در  شهرستان و همچنین تعامل و ارتباط با سایر دستگاه‌ها از جمله دادگستری، اداره اوقاف و هلال احمر می‌توانیم بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف را برطرف کنیم.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 98116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد