دیدار مسئولین بهزیستی با دادگستری، دادستان و دادیار روانسر

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان روانسر با ریاست دادگستری، دادستان، دادیار جانشین دادستان و دادیار شعبه اول کیفری این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

 در این دیدار که در دفتر ریاست دادگستری برگزار شد، لقمان لطفی ضمن تقدیر و تشکر بابت همکاری مجموعه دادگستری در راستای تفاهم نامه مجازات جایگزین حبس ، به بیان گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها بهزیستی شهرستان و اهداف سازمان بهزیستی پرداخته و توجه ویژه در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف بهزیستی را دارای اجر اخروی دانستند و اظهار داشت دلسوزی شما نسبت به رفع مشکلات اداره بهزیستی و مددجویان قابل تقدیر است.


ریاست دادگستری شهرستان روانسر نیز ضمن خیرمقدم به سرپرست اداره بهزیستی، کارشناسان و نیروهای اورژانس اجتماعی ۱۲۳گفت: مسئولیت مهم شما در امر خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش که جزء محروم‌ترین و آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند و همچنین  نیروهای اورژانس اجتماعی که شبانه‌روزی در حال پیگیری آسیب‌های اجتماعی شهرستان هستند یک مسئولیت سخت و بسیار مهم است که می‌بایست از زحمات شبانه روزی شما و همکارانتان در بهزیستی  و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان روانسر تشکر کرد.

در پایان با حضور امام جمعه محترم ‌شهرستان و جمعی از خیرین لوح تقدیری به پاس قدردانی تقدیم ریاست دادگستری، دادستان، دادیار جانشین دادستان و دادیار شعبه اول کیفری شد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 97847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد