جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد

صبح امروز مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با حضور مدیر کل بهزیستی، معاون توانبخشی، مسئول امور فرهنگی، مسئول روابط عمومی و کارشناس حوزه توانبخشی در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه که در راستای همفکری به‌ منظور استفاده بهینه تر از ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، ابتدا محسن توحیدی مقدم مدیرکل بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه، در خصوص ماموریت ها و وظایف اداره کل بهزیستی، گروه‌های مختلف جامعه هدف سازمان و نیاز به‌ فرهنگ سازی و تغییر نگرش عمومی جامعه در خصوص امور مربوط به‌ مناسب سازی، تکریم سالمندان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مشاوره های ژنتیک و غربالگری های بینایی و شنوایی و ... توضیحاتی ارائه نمودند. همچنین اشاره ای به‌ تعداد افراد تحت پوشش در حوزه های مختلف و مراکز حاکمیتی و غیر دولتی تحت پوشش داشتند و اهمیت آگاه‌سازی عمومی و نقش آن در افزایش مشارکت های مردمی در جهت ارایه خدمات بیشتر به‌ جامعه هدف را تشریح نمودند. 

در ادامه جلسه، آقای دکتر صادقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ظرفیت های فرهنگ و ارشاد در زمینه های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای اطلاع رسانی، حوزه های هنری، و انجمن ها و دستگاه‌های تابعه مطالبی را عنوان نمودند و بر اهمیت تعامل دو دستگاه در خصوص فرهنگ سازی در جامعه تاکید نمودند.

سپس هر یک از اعضا به‌ تبادل نظر در خصوص استفاده از ظرفیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مربوط به‌ آموزش، استعدادیابی هنری و برگزاری مسابقات و جشنواره های استانی و ..‌. پرداختند.

در پایان جلسه مقرر گردید تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو دستگاه منعقد گردد.


جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

کد خبر 97121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد