نخستین جلسه گفت و شنود با جوانان در استان مرکزی برگزار شد

اولین جلسه طرح ملی گفت و شنود با جوانان صبح امروز ۱۶ آذر ماه همزمان با روز دانشجو با حضور مدیران ارشد استانی در اداره کل بهزیستی استان مرکزی برگزار شد

در این جلسه  که محفل  حضور دانشجویان نخبه و برتر جامعه هدف بهزیستی  بود معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی به همراه مدبران کل بهزیستی و ورزش و جوانان به سوالات و مطالبات جوانان حاضر پاسخ گفتند .

در این جلسه بهنام نظری معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی در سخنانی به لزوم تلاش جوانان برای بارور نمودن علوم اکتسابی پرداخت و توجه به علم تحقیقی به جای علم تقلیدی را بنیان رشد و بالندگی علمی کشور دانست .
نظری مختصات علم تحقیقی را نگرش انسان مدارانه به علم عنوان کرد.
در ادامه این نشست حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان به ارایه گزارشی از  توفیقات خانواده های جامعه هدف بهزیستی در عرصه های علمی پرداخت و گفت : یکی از راهبرد های بهزیستی تلاش برای حضور اجتماعی مددجویان همراه با سایر اقشار جامعه است .
دیگران سخنران این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بود .
مسعود پیرایش ضمن بیان شمه ای از شیوه برگزاری گفت و شنود با جوانان این طرح را فرصتی برای شنیدن انتظارات جوانان و تلاشی در راستای برقراری ارتباط دو سویه جوانان و مسئولان عنوان کرد .
در ادامه نشست جوانان حاضر در سالن جلسات بهزستی استان مرکزی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که مباحثی نظیر عدم همکاری برخی دستگاه ها در جذب کارورزان رشته های مرتبط با بهزیستی، وام های کارآفرینی و اشتغال فارغ التحصیلان  از اهم خواسته های جوانان حاضر در جلسه بود .
در پایان این گفتگوی رو در رو ی جوانان و مسئولان به مناسبت روز دانشجو از دانشجویان نخبه و برتر جامعه هدف بهزیستی تجلیل شد.
خاطر نشان مبشود در این نشست نمایندگانی از دادگستری استان ،دفتر اجتماعی استانداری ،معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ،معاون اجنماعی بهزستی و روسای ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان شهرستان اراک جهت پاسخگویی به جوانان حضور داشتند .

کد خبر 96888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد