جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان جوانرود با ریاست فرماندار برگزار شد

در سومین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان جوانرود، دکتر حسینی فرماندار ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت در خصوص اهمیت و ضرورت اجرای مناسب‌سازی و رفع موانع و دغدغه‌های جامعه معلولان، سالمندان و جانبازان با هدف حضور پررنگ و فعالیت این اقشار در جامعه مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

و همچنین در ادامه از ادارات متولی امر هم پیگیری و انجام مصوبات ستاد مناسب‌سازی را خواستار شد و بر اهمیت موضوع مناسب‌سازی تأکید و همچنین داشتن حق مساوی و شرایط استفاده مساوی از امکانات و مبلمان شهری استاندارد برای افراد با نیازهای ویژه را به مسئولین ذیربط تأکید کرد. وی از مسئولین خواستند در انجام امورات محوله رضایت خالق را بیشتر مد نظر قرار دهند.

در ادامه آقای فرزین دبیر جلسه، ضمن تقدیر از اداراتی که موضوع مناسب‌سازی را پیگیری و اجرا نموده‌اند در خصوص اهمیت مناسب‌سازی در مبلمان شهری سخنانی را ایراد نموده و مصوبات جلسه قبل را قرائت و به اداراتی که مصوبات را انجام نداده‌اند تأکید کرد که انجام مصوبات هزینه زیادی ندارد اما مورد استفاده جامعه آماری فروانی در سطح شهر می‌باشد پس انتظار داریم این امر حتماً تا جلسه بعدی مرتفع گردد.

در پایان مصوباتی در خصوص مناسب‌سازی تعدادی از ادارات و مسیرهای پرتردد شهری به تصویب اعضاء ستاد مناسب‌سازی رسید.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 96463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد