کارگاه آموزشی با موضوع حقوق زن، حجاب و خانواده با الگو برداری از سیره فاطمی

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی با موضوع حقوق زن، حجاب و خانواده با الگو برداری از سیره فاطمی، با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیر اداره زن و امور خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، مدیرکل و جمعی از کارکنان زن بهزیستی و مشاورین امور بانوان در ادارات کل استان اردبیل برگزار گردید.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بهزیستی خواه یا ناخواه با فعالیت های حیطه امور بانوان در حوزه های امور اجتماعی، امور پیشگیری و امور توانبخشی گره خورده و خدمات ویژه و مختلفی به بانوان گرامی توسط بهزیستی ارائه می شود. همچنین همکاران خانم در بهزیستی سطح استان در دفاتر خدمت رسان بهزیستی، خانه های نگهداری فرزندان، دفاتر مشاوره و آموزش های پیشگیری و ... به صورت تنگاتنگ با ما در ارتباط هستند و در نهایت همه ما به بانوان در نقش مادر، همسر، خواهر، فرزند و یا حتی همکار، مدیون هستیم.

افسانه جهانی، مدیرکل امور بانوان استانداری در این برنامه هم گفت: خداوند حضرت فاطمه (س) را سرور همه زنان عالم برگزیده است و شایسته است تا زنان و دختران طبق مؤکدات مقام معظم رهبری، با الگو برداری از روش و سبک زندگی این بانوی بزرگ، رهنمود های ایشان را در تمامی مراحل زندگی از جمله دینداری، حجاب، تشکیل خانواده، فرزند آوری و ... لحاظ نمایند.

کد خبر 96449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد