رسانه| دشتستان| افتتاحیه نمایشگاه آثار هنری، و صنایع دستی معلولین

رییس بهزیستی شهرستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاه سازی مردم نسبت به توانمندی معلولین، افزایش حس امید و خودباوری در معلولین بیان نمود

به گزارش خبرنگار جام جم/کمالی؛ رییس بهزیستی شهرستان دشتستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را  آگاه سازی مردم نسبت به توانمندی معلولین، افزایش حس امید و خودباوری در معلولین بیان نمود. همچنین ایشان به نقش مهم  پایگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان  در شناسایی استعدادهای معلولین و تشویق آنان به حضور و  مشارکت اجتماعی بیشتر اشاره نمودند.
در این نمایشگاه دست ساخته های معلولین مانند تریکوبافی، حصیر بافی، مهره بافی، مجسمه سازی با پودر سنگ، سفالگری، نقاشی با آبرنگ و سیاه قلم، نقره و طلاسازی در معرض دید عموم قرار گرفت این نمایشگاه تا ۱۵آذر ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ در محل فرهنگسرای ارشاد واقع در خیابان نبوت دایر می باشد.

طبق مصاحبه‌ای که خبرنگار جام جم با عوامل برگزار کننده نمایشگاه انجام داد:
مددجویان با دریافت تسهیلات از 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان اقدام به تولید و کارآفرینی کرده اند.
به گزارش جام جم خواسته مددجویان شرکت کننده در نمایشگاه از بهزیستی شهرستان ایجاد کارگاه  و نمایشگاه ثابت جهت تولید و عرضه محصولات خود می باشد، که این کار باعث عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف می شود که از نظر اقتصادی برای خریداران مقرون به صرفه تر است.

کد خبر 96421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد