دستگاه‌های اداری موظف به معرفی مشاور در امور معلولان هستند

به گزارش روابط عمومی، رضا قاسمیان، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: تمامی اندیشمندان و افرادی که ماهیت وجود خود را کشف کرده اند، بر این باورند که ماهیت وجود انسان چیزی بسیار فراتر از جسم است و هرگاه فردی دچار معلولیت و محرومیتی در جسم خود شود، این کمبود به شکل ارزش افزوده در روح و وجود آنها جبران شده است و تمام ما شاهد این اتفاق بوده ایم که معلولین بسیاری، در زمینه های مختلف همواره افتخار آفرینی کرده و برای موفقیت خود تلاش کرده اند.

قاسمیان عنوان داشت: در دولت سیزدهم، تمامی مدیران کل ملزم به داشتن مشاور در امور معلولین می باشند تا این فرد، مسئول و پیگیر مطالبات و درخواست های افراد دارای معلولیت باشد و در پی حضور این فرد در اداره، بحث مناسب سازی های ویژه افراد دارای معلولیت و جانبازان نیز اتفاق بی‌افتد.

این مقام مسئول در خصوص اشتغال افراد دارای معلولیت اظهار داشت: به جد پیگیر هستیم تا قانون سه درصد سهمیه استخدام ویژه افراد دارای معلولیت به درستی اجرا شود و ادارات و دستگاه ها در حوزه اشتغال افراد دارای معلولیت از این قانون پیروی نمایند.

معاون استاندار اردبیل افزود: جلسات متعددی از سوی معاون عمرانی استانداری با نماینده معلولان برای مناسب سازی اماکن عمومی با وضعیت جسمی معلولان برگزار می‌شود و برای مناسب سازی معابر تلاش می کنیم. همچنین بحث درمان معلولین یکی از مواردی هست که از اولویت بالایی برخوردار است تا این افراد در تامین هزینه های درمانی دچار مشکل نشوند. با این حال برای تسهیل ارائه خدمات به جامعه عزیز معلولین، تمام و کمال کنار بهزیستی هستیم و از فعالیت ها حمایت خواهیم نمود.

کد خبر 96240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد