کنگان| نشست انجمن های  معلولین کنگان با معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگان

به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت نشست و هم اندیشی انجمن معلولین بهزیستی شهرستان کنگان با حضور معاون سیاسی فرماندار شهرستان، رییس بهزیستی شهرستان کنگان، رییس شورای اسلامی معاون شهردار کنگان، شهردار بنک و اعضاء شورای شهر سیراف در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی  شهرستان کنگان:  در این نشست سهیلا کوهستانی رییس بهزیستی شهرستان کنگان با تبریک هقته جهانی افراد دارای معلولیت گزارشی از اقدامات انجام  شده بهزیستی این شهرستان ارائه داد و بیان داشت: سازمان بهزیستی در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ارائه خدمات می نماید که امیدواریم با تعامل بهتر با دستگاههای شهرستان بتوانیم خدمات با کیفیت و قابل توجهی به جامعه هدف ارائه کنیم.

کوهستانی افزود:در واحد توانبخشی مهمترین بخش، حوزه مناسب سازی است که باید با تعامل بین شهرداری و شورای شهر و هماهنگی با دستگاهها در جهت رفع موانع مناسب سازی در معابر شهری از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم.

وی در ادامه افزود: مناسب سازی معابر، مکان های عمومی، رفع سد معبر و فراهم شدن زمینه اشتغال به ویژه برای نابینایان از جمله خواسته‌هایی است که معلولان شهرستان انتظار دارند از سوی مسئولان مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.  

قاسمی معاون سیاسی هم با تبریک روز جهانی معلولین از کلیه دستگاه‌های اجرایی خواست با عنایت به ضرورت فراهم نمودن امکان حضور افراد دارای معلولیت در عرصه های اجتماعی و تسهیل شرایط معیشتی، درمانی و رفاهی اهتمام جدی و شایسته داشته باشند.

کد خبر 96058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد