شهرستان خمیر سومین میزبان برگزاری طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار در هرمزگان

طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان و مسئولان استانی و شهرستانی ظهر امروز در شهر رویدر شهرستان خمیر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف حل مساله و مشکلات مردم مناطق کم برخوردار، ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار ، طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و معاونین و مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و نمایندگان نهادها و دستگاههای اجرایی ظهر امروز در مسجد امام جعفر صادق (ع) محله کندرآباد شهررویدر برگزار شد .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این باره گفت : نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار کشور به عنوان طرحی ابتکاری از سوی سازمان بهزیستی کشور از اواسط مردادماه سال جاری با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور افزایش رضایتمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند و رفع مشکلات آن‌ها در حال اجراست.

وی گفت : این طرح تاکنون در هرمزگان در در دو محله کم برخوردار شهرستان های بندرعباس و جاسک اجرا گردیده است .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان افزود : در این طرح مسئولان بهزیستی و سایر نهادها در یک گفتگوی صمیمانه و دیدار چهره به چهره با ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار مشکلات را جمع‌بندی و بررسی می‌کنند تا براساس اولویت این مشکلات رسیدگی و رفع شود. همچنین در راستای برنامه ریزی بلند مدت برای حل این مسائل، درخواست های مراجعین در سامانه سازمان بهزیستی ثبت، بررسی و پیگیری می شود.

کد خبر 95533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد