۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد درشبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌های جاری می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از پرتال سازمان متبوع،از جانب شما دریافت می‌گردد.

این سازمان براساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

هدف:

اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاٌ برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی ‌شما را بدون اطلاع و اجازه‌ی قبلی، بافرد یا مؤسسه‌ی دیگری در میان نخواهیم گذاشت.

برخی از اطلاعات که از کاربران ثبت خواهد شد:

  • ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.
  • دریافت شماره تلفن همراه برای ارسال کد پیگیری از طریق پرتال 

هشدار

توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما، هنگامی که پیام و یا مطلبی را در بخش تالارهای گفتگو و یا سایر قسمت‌های سایت ارسال می‌کنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات، خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده‌ های احتمالی و ارسال پیام ‌های ناخواسته از سوی دیگران شود.

کد خبر 953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد